Yaaaaaaaa bendr 38+3 üm sancım cok fazla ama bebek yukrda gobek delıgımde assa ınmedı henuz doktora gtmıorm cnki dogum yaklastını hissetmiorm ama 11 gunm kaldı nasıl acılma oldnu anldnz km söledi ya cok üzülüyorm ben kendime dogurmycm gibi hissediorm gunler uzaklasıyor gibi