nagehan_ Hamişler merhaba Antalya Akdeniz şifa hastanesinde Doğum yapanlar benimle tecrübelerini paylaşabilir mi ya da yakını vs Doğum yapmış olanlar
bebegim_28 nagehan_ varsak şifada doğum yaptım kerim emrah yavuz bey doktorumdu gayet memnun kaldım 10 kasımda yaptım
nagehan_ bebegim_28 hastanenin imkanları nelerdi ben de orada Doğum yapmayı düşünüyorum bu arada Allah bağışlasın 🤗
bebegim_28 nagehan_ Amin canım inşallah imkan derken neyi kast ettiniz bilmiyorum ama hemşireler çok ilgiliydi saolsunlar emzirme konusunda çok yardımcı oldular sezeryan sonrası da çok rahattı bol bol kahve içmenizi tavsiye ederim
bebegim_28 nagehan_ yoo 2.500 doğum ücreti ve 250 tl de ekstra özel oda ücreti verdik. İlk 28 gün bebeğinizi çocuk doktoruna ücretsiz götürüyorsunuz orda doğum yapınca
nagehan_ bebegim_28 yaaa çok sevindim içimi rahatlattınız şuan 💕 kimisi bebeğe yapılan ilk tahlilleri bile ödetiyormuş yani o sebeple sordum sadece konuşulan ücreti ödemeniz Harika 🥰💕
nagehan_ Beyazmelekkk normal Doğum ile sezaryen fiyatı aynı. Öyle olmasaydı tereddütler yaşayabilirdim 2500₺ 2020 fiyatıydı 2021 ne kadar olacak göreceğiz
nagehan_ Beyazmelekkk bugün ücretleri sordum 3250 Doğum 350₺ de özel oda olmuş 115₺ de yeni muayene ücreti