Benim allianz sigortam var, doğum teminatlı olandan. Yani hamile kalmadan 6 ay önce yaptırıyorsun, 6. Aydan sonra hamile kalırsan gebelikle ilgili tetkik muayene kontrol vs poliçeniz oranında karşılıyor. Doğum limiti de size kalmış, ne kadar isterseniz ona göre de poliçe fiyatı değişiyor. Ben baştan beri acıbademi düşündüğüm için doğum teminatını limitsiz yaptırdım. Muayene ve tetkiklere de fiyatın %20 sini ödüyorum.