Rana012 Kızlar Allah’a şükür bugün gebe olduğumu öğrendim 4 gün vardı regli olmama fakat belim ve kasıgımda arada bir gelip giden bi ağrı var özelikle sol kasıgımda adet olucakmışım gibi gidip geliyor bi problem olabilir mi
Ayseozmenucar Rana012 tabiki bunun saglık sorunu olma ıhtımali de olabilir yanlış yönlendirmek istemem ama bende bebeğimden hbrsiz adet sancısı bel ağrısı çok çektim.bir kaç gün sonra ise hamile olduğumu öğrendim ..yani oluyor ilk günlerde
Su_12 Rana012 bende 4+4 teyim canım dün gece ağrılardan kasık ve sırt acile götürdü eşim Doktoe gayet normal dedi herşeyin iyi dedi dayanamadım özele gittim bugün doktor tekrar herşey iyi yerleşme ağrısıdır dedi yani canım çok normalmiş ağlamama rağmen normalmiş dedi doktor
Rana012 Su_12 çok şiddetli değil ama sol bacağımda çekilme oluyor bide regli agrısı gibi agrım var inşallah normaldir canım sağlıkla kucağına al inşallah sende canım 🤲