Merhaba bende ç.kalede oturyrm 18 haftalik hamileyim medicale gidiyordum ama memnun kalamadm ben sormadan söylemiyor ve ultrasonu cok kotu bu hafta oldu cocgu net goremedim bgunden snra ç.kalede ozel muaynehanesi hasan çetine gitmeyi dsunuyorum ama bigada yaptryor dogumu ama ilgi ve görmem onemli die dsunuyorum