Gulsah13 oy az kalmış senin hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah sağlıkla gelsin bebiş 👶🏼💕 biz de 9 haftalık olduk Ertan beye gidiyorum biraz zor geçiyor benim hamileliğim 5 kilo verdim mide bulantısı öğürtü halsizlik baş ağrısı iştahsızlık doktor hastaneye yatıralım diyor malum virüs var korkuyorum direniyorum evde yatıyorum sürekli inşallah düzelir ☺️☺️