Bebekbekliyoruz Çanakkale medicalpark ’ta en son takipli hastalara 4000tl di sezeryan doğum fiyat yeni yılda zam gelcek demişlerdi bilgisi olan varmı 20 ocak ’ta doğumum var zamlara yakalanmadan doğursaydık 😁
Ssmzsh Bebekbekliyoruz çanakkaleliyim bende orda doğum yapmayacağım ama memleketimin ismini duyunca yazmak istedim🙈 bende 19ocak nasipse bugün yaşadığım yerde kontrole gittim beklemeden zammı yapıştırmışlar 😢 danışmanızı öneririm takiplisiniz ve doğuma çok az kalmış belki yardımcı olurlar
Minigim20 Bebekbekliyoruz canım bende orda doğum yapacağım nasip olursa bizde fiyatlar guncellenecegi için bı daha ki randevumuz da konuşacağız fiyatı falan
nhncn ssnnmmm ben aynı zamanda Hasan beye de gidiyorum o da biga da doğum yaptırıyor siz kime gidiyorsunuz?
Bebekbekliyoruz Minigim20 bende cem.beye gidiyorum biz 37 haftalık olduk son randevumuz bugündü doğum günü vercekti ama randevu bulamadığımız için gidemedik
nhncn Kızlar bnde kısmetse medicalparkta doğum yapıcam en son aralık ayında konuştuğumuzda takipli hasta için sezeryan 4 bin demişlerdi acaba zam geldi mi inşallah ocak ayı içinde zama yakalanmadan doğum yaparız😊
Minigim20 nhncn bende merak ediyorum canım fiyatları falan randevu tarihine de epey var daha önce öğrenen olursa yazsın bizde bilgi edinelim
Minigim20 Bebekbekliyoruz Ne güzel sen sona gelmişsin canım rabbim sağlıkla kavuştursun bebeğine inşallah 🙂 evet randevu bazen sknti olabiliyor bizim de bulamadığımız zamanlar oluyor hastası çok sanırım ondan kaynaklı olabilir