Erkkannisi aslında en sağlıklısı çilek kullanılan boya olsun mazeme olsun istanbulda yasıyorum modokoya gittim bir sürü bebek mobilya mağazadı var inan 3 kapılı dolap ve buyuyen yataklar 4binden basladı 6 bine kadar cıktı 😕 aslında coğu yere göre uygun bi marka. Çok güzel modeller var ama gereksiz pahalı en azından buna verdiğim para içimi acıtmaz sağlıklı diye bebeğim premütüre birazda ondan mantıklı geldi boyası falan