Busra34ybg ece_2206 bende ara ara oluyor canım yanıyor hatta bulanık bile gördüğüm oluyor poşet çay falan koyup dinlendiriyorum rahatlatıyor biraz
monaroza ece_2206 Ben lens kullandığım için çok sık yaşıyorum maalesef refresh damla kullanıyorum o yüzden suni gözyaşı yani doktorum da bi sakınca görmedi ama siz kendi doktorunuza da sorun yinede
ipekkk12 ece_2206 ben lens kullandığım için günlük kullandığım bi damla var göz kuruluğuna iyi geliyor refresh damla flakon şeklinde gözüme damlatıyorum eczaneden alabilirsin reçetesiz veriyorlar gayet iyi faydasını görüyorum canım
ece_2206 monaroza evet ben de gözlük kullanıyorum 3 numara göz numaram zaten kuruluk vardı artık tv ye falan bakınca rahatsız ediyor gidince sorayım haftaya :)
ece_2206 ipekkk12 ben de gözlük kullanıyorum 3 numara gözlerim zaten kuruluk vardı tetikledi sanırım doktoruma bu gidişimde danışayım :)
ipekkk12 ece_2206 bi ara günlük kullanıyordum ama artık haftada bi iki gün kullanıyorum o rahatlatıyor rahatsız oldukça kullanıyorum daha doğrusu