Narin9 Kızlar çok şükür ben miniğime kavuştum. Dün gece suyum geldi bi anda, hastaneye gittik sabah 8′de doğdu miniğim.39+3 te doğdu bu arada miniğim🥰Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağıza alıp, hayırlı bir doğum nasip etsin inşallah hepinize 🤲🌸