Rabis135 https://ty.gl/w8lktenr https://ty.gl/hitjkbk hastane çantasına ne tarz bir terlik kattiniz hangisi daha rahat oluyur buna bile karar veremedim 🤦🤦
Ferdasntrk Rabis135 2.çok tatlı sıcak tutar diye düşünüyorum bende bu tarz aldım ama biraz kirlenecekler 😕
MinelinAnnesi Rabis135 İkiside güzel ama kışsa doğumunuz tüylü olanı tercih edebilirsiniz malum ayakları sıcak tutmak gerekiyor modelinede bayıldım😍 Bana kuzenim o süslü püslü terliklerden yaptırmıştı onları götürdüm ama ameliyattan sonra ayaklarım aşırı şişti içine zor girdi çok zorlandım kullanışlı değil yani asla tavsiye etmiyorum. Bu attığınız iki modelinde önü geniş bu tarz tercih etmeli bence tüm anne adayları..
momteacher Rabis135 altı plastik evde giydiğimiz terliklerden koydum, şu ucuz olanlardan, hastanede kullanıp eve getirmem çöpe atarım, şu zamanda hastanedeki terliği eve getirip kullanmak istemiyorum
aselelif06 Beyazları evde giyersin değmez hastanede giymeye canım malum pandemi gerçi yıkarsın ama ilki bana daha mantıklı geldi
Mlk84 Ben Crocs götüreceğim. Kış dogumu bile olsa hastane odaları zaten sıcak oluyor üşünecegini sanmam
yusufbebekk447 Benim de daha terliğim yok ama peluş istemiyorum çünkü ayaklarım terliyor hep.Normal bir terlik istiyorum sonradan da kullanacağım.