ipekkk12 hnrgns doğum yapmadım ama daha önce muayene oldum. Bende hemşireyim beraber çalışmışlığımız var, hastalarıyla gayet ilgili kibar cana yakın bir doktor hiçbir hastadan da şikayet duymamıştım
Aysemerve hnrgns ben yaptım 9 ay boyunca kontrolumu de Sezen hoca takip etti. 26 gün önce doğum yaptım çok şükür çok memnunum.
hnrgns Aysemerve bana da sen bana güven dedi çatı muayenesi yapmadı daha yaptığimda doğum şeklini de söyleyeceğim dedi ,ben de böyle biraz korku biraz merak doğum nasıl olacak diye ilk de olunca
hnrgns Aysemerve ücret ne ödediniz acaba ebe ile konuştuğumda doğumdan sonra hallederiz ücreti diyor ama