Ben 7 haftalık gebeyim . Dün çok az kanamam oldu açık renkli ve hemen acile gittim yatisim yapıldı serum iğne tedavisi gördüm. Şu an çıktım hastaneden çıkarken tekrar bebeğin kalp atışını dinledik ama doktorum bebeğin kalp atışında yavaşlama olduğunu söyledi. Pazartesi kontrolüm var çok korkuyorum böyle başına gelen varmı . Sağlıklı mı olur mu ödün kopuyor daha önce kürtaj oldum kalbi durduğu için . Bu arada gelişiminin devam ettiğini de söyledi