masallarin kizlar allaha cok sukur yarin 11 haftalik olucam dunden beri cok basim agriyo bazen geciyor sonra tekrar yasayanlar warmi ilacsiz gecirmek icin tavsileriniz neler tesekkurler
senaack masallarin 3 ay cektim ben çok şükür başka derdim yoktu baş ağrısı cektim sonra geçti bebek büyüdükçe
Seda_selim Canim ben 9+6 haftaligim benimde agriyor ara ara bi parca buzu agriyan tarafina koy iyi geliyo bide esine yaptirabilirsen masaj yaptir faydasi var baya