Ssstey benim de silik cıktı hatta daha 3haftalik bile yokmuş bebek ne kadar erken gitsen o kadar iyi ben 3haftalikken başladım progestana şuan 2gun var 8hafta olmama 5inci haftada doktor vajinal muane yaptı ikiz dedi ilk bebegin kesesi gözüktü birinin gözükmedi daha geç döllenme olmuş doktor 10gun sonra çağırmıştı normal de pazara denk geliyo tatil bugün gitcektim doktorumun ameliyat günü yarin gitcektim doktorum polikinlik yapmicakmis çarşamba gidicem vardır bundada bi hayir ikinci bebek tutunamasa şimdiye kanamam olurdu diye düşünüyorum çok şükür kanamam yok inşllah kalp atışlarını duyarim