Esosun bilmiyorum cnm radyolji den rndevum vrdi bebeğe giden kan aksii ile sorun gördüler. Başka hastanee ye sevk ettiler gittim onlar da bu hftalrda bakilmamasi lazım bu durumlara dediler. Gelişim geriliği yok bebegn haftası ile uyumlu hareket ediyor dediler ama kendi doktorm korkuttu bni takip edlck dedi erken doğum olur yda duselbilir dedi düzelmesse başka şey olabilir dedi perişan oldum