Arkadaslar bugün kontrole gittim 30+6 yım doktorum kilosu 32-33 haftalık gibi gidiyor yediklerine dikkat et yoksa normal doğmaz 4 kiloyu geçmemeli dedi (2.050 kg olmus) önden gidiyormuşum böyle devam ederse erkenden sezeryan mı dicek? Ya da suni sancıyla normal mi denicek. Benim gibi olan var mı aranızda. Ve sizce cok mu önden gidiyorum