Yakın zamanda kayseri sehir hastanesinde dogum yapan varmi arkadaslar ben kontorllerime özele gidiyorum ama dogum ucretleri cok fazla artti bende sehir hastanesinde yapmak istiyorum ama hic bilgim yok ebelerin ilgisi nasil acaba cocuk bakimlari nasil sanci odalari nasil cokmu kalabalik oluyor ve odalar nasil acaba bilgisi olan varsa yazabilirmi