Minikkalbim1 Merhaba kızlar 7haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum doktor monurol verdi bitane ama hala geçmedi başına gelen varmı
Asliiiiiiiiii42 Minikkalbim1 hamielligim süresince yaşadım canm bana doktorum taharetlenecegin suya lavaboda 6 7 damla sirke damlamalı tavsiye etmişti onu yaptıktan sonra rahatladım ne ilaçlar kullandım o enfeksiyon ıçın geçmek bilmemişti malesef
Gulizz Minikkalbim1 Ben de 21+2 haftalık hamileyim, geçen hafta idrar yolu enfeksiyonum olmuştu doktorum bana da munurol verdi fakat 3 gün arka arkaya kullandım geçti benim.