Kızlar 28+4 hamileyim riskli bi gebelik geçirdiğim için üniversite hastanesinde perinatalog a gidiyorum ama malesef bugune kadar ultrasonda net bi görüntü göremedik net bi ultrason fotografı da yok cihazlar 4d değil ben haftaya 30 hafta olcam o zaman 4d ultrason cihazı olan bi hastaneye gideceğim bebeğimin yüzünğ görmek için sizce 29 30 haftalarda yüzünü göstermezmi yada net olmaz mı ki bu hafta mı gitsem ne dersiniz ☺️