Arkadslar bugun sol kasıgıma agrı girdi arada agrıyo önemsemiyorum . Birde gaz problemim var cok kötü zaten ınun içinde ilaç kullanıyorum .18haftalıgız bu arada . Bugun agrıyınca aynı taraf bastrayım dedim sert bişey geldi elime cok korktum baktım diğer tarafta yok sonra bi kere daha elledim sertlik yoktu .bebegm miydi normal mi bu ya suan aynı yerdr agrı var