16.12.2020 sabah her zamanki olduğu gibi bel ve kaşık ağrısi ile güne uyandım her zaman derdim bebiş erken gelecek diye kimse inanmazdı bizim oğlan 30. Haftadan beri doğum pozisyonunda idi her neyse 37 haftanıza yeni girmiştik doktorum bekleyebildigi kadar beklesin bebiş maximum dereceye ulaşsın öyle doğuma alalım demişti zorunlu sezeryan olduğu için o gün biraz odamı temizlemeye kadar vermiştim ilk önce yastiklari sonra çarşafı ta ki yorgani assagi çırpama kadar herşey normaldi yorganı assagi çırptım bi an klorunda ıslaklık hissettim idrar olma olasılığı sıfırdı çünkü hiç idrarın gelmemişti bundan önce de bi kaç defa böyle bi şey yaşadım ama belki idrardir dedim gecistirdim hep o güne kadar bel ve kaşık agrım da vardı eşimi aradım eşime söyledim hastaneye gidin ben de oraya geliyim dedi saat 17.00 ’di goruncemle hazırlandık taksi cagirdim hastaneye gittik doktora şikayetlerimi söyledim nst de şancı çıktı onun dışında bir parmak açılma olduğunu söyledi doktor sonra bana bi pet gibi bi şey verdi bunu köy 2 saat sonra tekrar gel dedi 2 saat sonra tekrar gittim bu sefer nst de sancim 100 gösteriyordu doktor pede baktı ve sızıntı şeklinde suyum geldiğini soyledi ve direk yatış yaptırıp ameliyathanede buldum kendimi oysaki daha eşim gelememişti ameliyathanede beni hazirlayacaklarini söylediler sonramı falan takacaklarmış izin vermedim size tavsiyem ameliyathanede ugusturduktan sonra taktirin onun dışında önlüğümu giydim yanlış önlük vermişler 😀 beklemeye başladım serum takıldı bayadır ac olduğum için hemşireye kocamı görmek istediğimi söyledim o da bunun mümkün olmadığını söyledi baktım hemşire çok kati bende kocami gormeden doğurmam burdan çıkar giderim başıma da bi şey gelirse tüm sorumluluk size ait dedim 😁 baktım bizimki gitmiş eşimi çağırmaya geldi esin gelmemiş daha dedi bu arada saat akşam 9 10 eşim otobüsle geleceği içi bi de iş yeri ile hastane arası baya var bende bekleriz o zaman dedim 1 saat sonra hemşire tekrar eşimi sormuş bu sefer gelmiş eşim. Bu arada beni şikayet ediyordu hemşire eşime 😁 seni görmeden doğurmaz miş karın diyordu 😀😀 eşim geldi bi baktım gözleri dolmuş tüh desem ağlayacak garibim bende tam tersine çok pozitifim sanki ameliyata girecek ben değilim eşim 😁 konuştuk önlüğümu değiştirdik çaktırmadan fotolar falan çekildik sonra eşim gitti yine tek başıma beklemeye başladım. Saat oldu 11.30 ve anesteziyen ve doktor geldi anesteziyen ameliyathanede bi sıkıntı var beklemen lazım biraz dedi yalanına tükürüğüm bende tamam dedim doktorumla anesteziyen gitti 20 dakika sonra tekrar doktorum geldi bak ben anesteziyen talan söyledim ağrısı var duramıyor diye gelir sorarsa yalancı çıkarma beni yoksa seni sabaha bırakacak dedi bende tamam dedim sonra geldi anesteziyen ile sohbet muhabbet ediyoruz bi yandan doktorla tabi ameliyatta son hastayım saat olmuş 23.50 aldılar beni ameliyathaneye bana anesteziyen kalk hadi eğil iğneni yapalım belden korkacak bi şey yok dedi gerçekten de yok ufak bi acı hissettim o da normal sonra 1 dakika bile sürmedi yattım sedyeye o arada sontam takıldı ve doktorum geldi hadi başlıyoruz hazır mısın dedi 😁😁🤭 benden çıkan tek kelime ben hâlâ hissediyorum hazır değilim oldu 😁 devindir ayaklarını dedi devindiremiyorum dedim ve hepsi gülmeye başladılar sonra bi an yukardan ameliyata başladıklarını gördüm size tavsiyem yukardaki ışıklara bakmayın kesinlikle beni kan tuttuğu için nabzım düşmüş o an 30 a anesteziyen alnıma vuruyor iti mısın diye bende hayır her yerim uyuştu siz tamamen mi uyuşturdunuz beni dedim nabzın 30a düştü dedi ve yanındaki oğlana iğne vurdurdu bi beş saniye içinde kendime geldim ondan sonra ben salak sürekli ne yapıyorlar diye bakıyorum 😁 baktıkça da tansiyonum düşüyor başımda bi oğlan vardı ona diyorum icim bulanıyor tansiyonum duruyor söyle böyle ben söylüyorum o iğne yapıyor falan 😁😁 saat tam 12.10 gece bi ağlama sesi duydum doktorum bak bebisin dedi Allahım ne kadar küçüktü bi görseniz minnacık bi şey bak bu da pipisi dedi 😁😁 ahah bi an döndüm kaldım hicbir şekilde ağlayamadım tepki veremedim sadece baktım kaldım bebiş sonra çocuk doktorunun yanına gitti bi şeyi var mı yok mu diye bakılmaya bu arada ben tabi 2 dakika ara ile bebeğimi soruyorum hemşirenin kucağında yeşil bi örtüde geldi bebeğim bak annesi dedi yanak yanağa geldik burnundaki havayı çıkardı hemşire ve kokusunu içime çektim o an içim sızladı annem hep derdi anne olunca anlarsınız beni diye o an anneme hak verdim ve ben bebisin sarılı olduğu örtüde kan gördüm 😁😁 yine benim tansiyon düştü bebisi de babasına götürdüler bi yandan da titriyorum ben başımdaki oğlana soruyorum ben neden titriyorum diye o da usuyorsun diyor 😁 benim cevap üşümüyorum ben hissetmiyordum diyor amelihat bitti beni aldılar öteki sedyeye ve ısınma odasına götürdüler kadın diyor ki ayaklarını değiştirene kadar burdasın 😁😁 ama malesef ben ortalama 2 saat ayaklarını devindiremedim bel tarafimdan uyuşukluk geçti ama ayaklarım değinmiyordu 😁 neyse pes etti ve beni odaya goturmeye karar verdiler 25 30 dakikanın sonunda odama götüren hasta bakıcı bebeğin çok tatlı annesi burda herkez onu çok sevdi dedi odama gidip bebeğimi görmek için sabırsızlanıyordum odama geldim eşim ve hasta bakıcı beni yatağıma koydular ilk odaya girdiğimde bebiş eşinin kucağında idi baktım gözlerim doldu beni öyle görünce canım kocam agrım var zannetti onun da bi an gözleri doldu iyi mısın dedi iyiyim dedim ama ben hâlâ titriyorum 😁 beni yatağa koydular canm birazcık yandı o an uyuşukluk karın tarafımda geçti ama ayaklarım hala hissetmiyordum sonra hemşire geldi karnıma bastırmaya ilk eşimle altımdaki yeşil ameliyathane örtüsünü çıkarttılar sonra da karnıma bastı 18 gün oldu doğum yapalı hala karnıma bastırdıkları yer acayip derecede açıyor 2. Geldiler 3. Geldiler o canımı çok acıttı aklınızda bulunsun elinizi karnınıza koyun karnınızı ısıtın benim karnında sertlik hissettikleri için bastırdılar bi de pıhtı atıyormuşum 😁 bıraksalar da atardım ben de neyse 😁😁 sonrasında elimi koyunca karnım rahatladı tabi ağrılar basladi heleki gaz sancıları gaz çıkarmama rağmen bitmeyen gaz sancıları beni yerden yere vuruyordu onun dışında ilk ayağa kaldım yatayım değişti bezim takıldı evet acılı bi işlem ama anne oluyorsun kolay değil sonuçta böyle düşününce ve bebeğini görünce herşey bitiyor eşime dediler seni dışarı alalım artık diye devlet hastanesi olunca böyle oluyor 😁 sonra da hemşire geldi böyle emzireceksin dedi gösteriyor bebeğimi götürdü biz bi kontrol edelim inliyor diye yeni dogan yogunbakimjnda kaldı bebiş 2 gün çok şükür sağ salim çıktık sezeryan ile doğumların yüzde 70 80 inde oluyormuş ciğerlerdeki suyu atamadıkları için bebisler korkmayın Rabbime sığının bol bol dua edin sadece yogunbakim olayının bizde bıraktığı en kötü şey bebiş biberona alıştı ve asla emmeyi kabul etmedi ne yaparsam yapıyım siz siz olun sakin bebeğinizle biberon vermeyin kaşıkla karnını doyurun gerekirse yada kaşık biberon falan ama kesinlikle biberona alışmasın ben hâlâ çok cekiyorum eklediği için sütüm de az su an normale Nazaren mama takviyesi yapıyoruz mecbur olarak bu arada çok uzun oldu hakkınızı helal edin soracağımız şeyler olursa cevaplarım Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin sağ salim bebeğinizi kucağınıza alın inşallah hicbir şekilde gözünüzde büyütmeyi herşey geçiyor çok çok zor bi süreç değil bebeğinizi gördüğünüzde herşey bitiyor zaten Allah yardımcınız olsun canlar bu arada bize bol bol dua edin olur mu Bebiş çok huysuz 😁