Nevbahar sizi korkutmamak adına dün söyleyemedim ama ben de ağustos ayında 16 haftalıkken yaşadım aynı şeyi, benim de bebeğimin herşeyi belliydi bildiğiniz bir bebeğin minnacık bir hali gibiydi. Dün size de evladınıza da çok dua ettim aynı şeyi yaşamayın diye, geçmiş olsun başınız sağolsun, söylenecek hiç birşey kalmıyor maalesef böyle durumlarda. Allah sabrını versin inşallah 😔