Bugun ikili tarama test sonucumu aldım ultrason falan gayet iyi ama kan testim yüksek cıktı doktor down sendromu olma ihtimali var dedi ne düşünüyosunuz çok korkuyorum öyleyse bile her türlü benim çocugum asla aldırmam bir çok insan dogruluk payı yok diyo