arkadaşlar şimdi detaylı ultrasondan çıktım böbrek genişlemesi var tam sınırda kontrol altında olmalı dedi birde kalbini değerlendiremedim pozisyondan dolayı göremiyorum dedi haftaya tekrar gideceğiz ama bu durumu yaşayan var mı acaba neler bekliyor bizi bu süreçte bağırsak genişlemesi eğer gerilemezse ne olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi 2 buçuk saattir hastanedeydim içim sıkıldı iyice bide böyle diyince