Enfall yani en doğalından en sağlıklısından doğum yapacam derdi evde doğuma kadar ilerledi demek ki ..bence bu kafadakiler gidip en doğalı en güzeli olan tarla başında çapa yaparken doğursunlar, artık melekler yardımcı olur tek başınayken😏ne diyim daha otantik daha doğalını bilemiyorum ..iyice saçmalamış arkadaşların ani bi durum olsa ne olucak evde okuyup üfleyerek mi toparlicaklar sizi🤷🏻♀️😒yapma kardeşim git hastanende doğur yavrunu🌿Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin fikrini hayırlı ve doğru olana çevirsin 🤲🏼