Kızlar ayaklarimda sismeyle birlikte kaşıntı ortaya çıktı. Kasidikca böcek ısırığı gibi döküntüler çıktı ortaya. Sadece ayaklarımda var. Doktora söylediğimde olağan kaşıntılar dedi ama duramıyorum kasintidan ben. Var mı başına gelen çözümü olan ? Karaciğer enzimlerime falan da bakıldı bı sıkıntı çıkmadı bu arada.