PapatyaAnne_ Güzel anneler ☺️ 17 haftamızdayız ama hâlâ hissetmedim bebeğimi sizler kaçıncı haftada hissettiniz ? 🤭🌸
Ylzozprn 2.gebeliğim 20 ye giriyorum daha yeni içimde hissediyorum dışardan el ile hissedemedim henüz