Dyguuuuuu Bugün dr kontrolüm vardı. Usg de göremedi. Ama vajinal muayenede gördü. Beta hcg de istemedi. Haftaya tekrar gidicem. Nedense moralim çok bozuldu. Normalde yorumlarda 5.hafta da kalp atışlarını duyanlar var. Usg de görünenler de var…
tanya25 Dyguuuuuu canım korkma onun betayla ilgisi var. Mesela ben ilk öğrendiğimde 27ydi doktorum hesapladı iki hafta sonra anca görünür dedi gerçekten de iki hafta sonra göründü sadece 6mmdi 7+3 ye bebeği görebildik
Dyguuuuuu tanya25 yaaa çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸 hastaneden eve nasıl geldim bilmiyorum.🥺 yarın aile sağlık merkezinde 5.haftalıkta yapılması gereken testleri yaptırcam. O zaman doktordan beta hcg de istiycem. Yoksa içim rahat etmeyecek.
Nurtrky Dyguuuuuu öyle tabi bak ilk gebeliğimde 8. Haftada kalbi duymuştum şimdi ise bugün gittm 6+3 duydum onun için ben şu hafta şunu gördüm bunu yaptım diyenlere kulak asma doktorun iyi olsun o seni yönlendirecek yoksa bu yorumlara çok kafa takıyo insan🙏❤️
Tugcegnc Arkadaşlar benim adetime göre 5 haftalık hamileyim ilk kan testi yaptırdığımda 93 dü 5gün sonra tekrar yaptırdım 234 çıktı çok mu düşük sizce