Duygu1122 Kızlar 10+1 haftalık hamileyim kan sonuçlarımda troid (tsh) 3,17 çıktı. doktor sınır dedi başına gelen veya troid için ilaç kullanan var mı tecrübelerinizi aktarır mısınız
2021_annesi Duygu1122 ben ilk ayından beri kullanıyorum son ayıma girdim düzenli bir şekilde kullanıyorum ilk üç ay bana ilaç kusma çok yaptı.sabahın köründe kalkıp içerdim hamileliğe bağlı çıkıyor triot ben de daha önce yoktu
Efee2021 Duygu1122 2.55 çıkmıştı ve doktorum dahiliye uzmanına yönlendirmişti ve o da çok düşük mg da kullanmamı söyledi ve o neredeyse hamileliğimin başından beri içiyorum. Her ay kontrol ettirmek gerekli yükseliyor mu vs ama son trimesterde yükseldi benimki ilacın dozajında değişiklik yaptı doktor yine kontrol ettireceğim.
busraerdalll Duygu1122 ben 8. Haftamda beri kullanıyorum canım her ay baktiriyorum benimki de seninki gibi sinirdaydi düştü şükür euthrox verdi sabah yarım saat önce aç karnına içiyorum birşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲