Kasıkta hissetmek normal doktoruma sormuştum aynısını hep aşağıda yukarı çıkmıcakmı hiç diye bebek her yerde merak etme sadece orası biraz daha dar olduğu için daha çok hissediyorsundur demişti şimdi 35 haftalığız maşallah göğüs kafesime ayaklarını dayıyor 🤗 Karnımın her yerinde dolanıyor sanki 😂