Merhaba, yumurtlamamdan sonra yaklaşık 10 gündür progestan fitil kullanıyorum. Adetim 5 gün gecikti. İkinci gün yaptığım gebelik testi negatif çıktı. Progestan adet gecikmesi yapar mı İlacı bıraksam adet olur muyum acaba. bu durumu yaşayan var mı. yardımlarınızı bekliyorum.