5 gündür düşük tehlikem var önce sadece kanamam olmuştu 3 gündür adet sancısı gibi kıvranıyorum yaşayan var mı ve çözüm bulan dün sancıdan zor uyudum sancım ara ara şiddetleniyor bazen biraz hafifliyor Çarşamba hem özele hem devlete randevu aldık dün de devlet acilinde prulaton iğne yazdılar vurundum dün iki kere parol içtim.