37 haftalık hamileyim çok korkuyorum devlete gidiyorum doktoruma sezeryan olmak istedigimi dile getirdim tercihen olmuyor herhangi birşeyde biz müdahale ediyoruz zaten korkma dedi ama devlette kendi doktorun girmiyor kim nöbetçiyse onun ellerine kaldik amasya devlet hastanesine gidiyorum bazi asistanlar okdar bilincsiz gibi konusuyorlar ki ve birkac kezde acilmama baktiklari icin az cok onun acisinida bildiğimden korkuyorum acilmam olcakmi cok sanci cekersem keserken dikerken uyusturmuyorlar diyorlar kimide o sancida onu hissetmiyorsun diyor ama can sonuçta nasil hissetmiycez ve birde benm aci eşiğim çok düşük vücuduma kendime hic guvenmyrm bazen diyorum dun geldi geçti o gunde dogumdan sonra belki öyle diycem ama zorlanicam eminim o ana kadar rahat tutmya çabalıyorum bebegim icin değer diyorum kafam cok karışık ya bazi ebe ve hemsireler acimasiz ins oyle insanlara denk gelmeyiz 😔