Bireylulmasali haftaici her sabah tost ve domates salatalik yiyorum kahvaltida. (Bazen omlet yapiyorum Ama domates salatalik hep oluyor.) sonra öglene dogru elma yiyorum. Aciktigimi hissettigim zaman badem ya da findik tüketiyorum. Cok acikirsam Ekmekle biseyler atistiriyorum. Aksam yemegi saatine kadar tutuyor o beni zaten. 6 gibi de aksam yemegi yiyorum. Olabildigince ekmek tüketmeden yemek yemeye calisiyorum. Bazen gece acikinca uyanip eti burcak yiyorum. Öyle ekstra biseye dikkat etmiyorum onun disinda. Kendimi asla ac birakmiyorum