Se3008 ![[url=https://hizliresim.com/C9Nc4c][img]https://i.hizliresim.com/C9Nc4c.jpg[/img][/url] (src) Merhaba bugun tam 8 haftalik olduk . Kese icin doktor normal dedi . Bu 2 . Gebeligim ama yinede sizlerede sorayim dedim. Kesesi boyle olan var mi normal dimi ? 🙏
Ayse2011 Se3008 bende 8+2deyim 2. Gebeliğim kesem sizinki gibi değil, daha yuvarlak 😌 sağlıklıysa sorun yok.
BegumIscanTunc Se3008 ben 10+5 im ama benimde kese ilk yuvarlaktı son böyle oldu doktorum buz buna kum saati diyoruz dedi herhangi bir sorun yok sadece rahim kasıldığı için öyle oluyor dedi