Pmk Kızımla 20. Haftamızdayız ama ben daha hareketleri hiç hissetmiyorum böyle durumda olan var mı acaba 🤔😞
Dmlsnmzz Pmk hıc stres yapacak bı durum degıl cnm ben 28 haftadan sonra tekmelerını hıssettım ınsallah en kısa zamanda sende hıssedersınn ama azcık daha zamanın var bence ☺
Edamusaali Pmk stres yparsan hssedemzsn bnde cok dsnuyordm nye etmyo dye bde ayirt edemyo insan bu hftalrda hsstmen lazm ins en ksa zmnda hssedrsin
duygununtugrasi Pmk ben 21+5de hissetmiştim çok üzülüyordum ben niye hissedemiyorum diye birgün öyle güzel bir tekme attı ki ben burdayım dedi bana o günden beri kalbim karnımda geziyorum 39+4 deyim bugün sende sakın strese girme bebişini üzme 😗
ikicocukannesii Bende 20. Haftamdayım 18den beri hissediyorum canım tekmeliyo oğluşum sende hissedersin merak etme
Pmk ikicocukannesii inşallah 🙏🏻 Dmlsnmzz bnimde aynı haftamda olduğum arkadaşlarım hissedince bnde mi acaba ki dedim hep çok sağol canım 🙏🏻
Pmk Edamusaali herhalde odaklanınca hiç hissetmiyor muşum gibi geliyo hareket ediyordur ama bn anlayamıyorum herhalde daha
Dmlsnmzz Pmk ya bende bazen okuyorum 12. 13. haftada bebegını hıssedenler oluyo yuh dıorum bebeklerımız o haftalarda kac gramkı hıssedılebılecek tekmeler atsınlar ☺ sen konusunlanlara bakma hamılelıgın en guzel zamanlarındasın tadını cıkar 🙋♀️🙋♀️
MakbuleTutakAltuntop 22,23 haftaya kadar bende belirgin şekilde hissetmedim ve çok kaygılıydım ama şimdi kzıımın hareketlerini dışarıdan görebiliyoruz ve hiç durmuyor👼🏼 (25 hafta)