Anneadayimm Merhaba öncelikle 31.haftamızdayız 🙏🏽 Fakat doğum süresi bittikten sonra tekrar çalışmaya devam edeceğim. Doğum ücretleriyle ilgili bilginiz var mı hanımlar yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor