meryemmblog Şuan 7+6 haftalığım az önce fark ettim kahverengi bi lekelenmem olmuş yaşayanlar var mı arkadaşlar nedir bu ?
merveklyc meryemmblog Çoğu kadında oluyor. Benim de oldu fitil ve iğne kullandım. Doktora git mutlaka ihmal etme
Karahanesra meryemmblog benim de olmuştu yerleşme olabilir doktora gidin arkadaşın dediği gibi progestan veriyor
Glysrcn Yerleşme lekesi olabilir ama doktora gidin lütfen progestan başlayabilir doktor ihmal etmeyin 😊