Dselda Güzeller hamilelikte gözlerde bulanıklık yaşayanınız varmı acaba bnm 2 3 haftadıe oldu geçmiyor bulanıklk var yaşyan varmı yada etrafnda yaşayan ?bide ne zaman geçer bu durum acaba
didem1234 Dselda Son haftalarınızdaysanız vücudunuz ödem yapmış olabilir. Eltimde öyle olmuştu. Aşırı ödem vardı. Gözünün arkasında bile ödem oluşmuş ve bulanık görüyordu. Doğumdan sonra geçti. Ama yine de doktorunuza danışın bence. Ödem önemli çünkü.
Dselda mmk01 cnm senin daha yeni bide hafi bnm aonlara doğru geliyom oluyordur diyeyim ama neden bilmiyorm
Dselda didem1234 göz doktoruna gidecm ama bnm gözlüğüm vardı zrn numarasını değiştirise doğumdan snrada iyileşirse zararımolurmu bilmiyorm şekerim tansiyonm normal çıkıyor çünkü ödemden başka bişey aklma gelmşypr