Btm571 Kızlar hiç ama hiç korkulacak gibi değil ben nasıl olduğunu bile anlamadım hatta catiyada çıkmadım doktorum ultrasonla karnıma baktı ondan sonra burdan bakcam dedi direk olduğum yerde çatı muayenesi yaptı hiç korkmayin gayet güzel geçti 🤭😌
mercimeginanne Btm571 dünden beri gördüğüm 3. olumlu çatı muayenesi 🙈 korkum biraz biraz azalmaya başladı ❤️ Umarım bnmkide rahat geçer teşekkürler ❤️❤️
Btm571 Mom5 canım 37+1 haftamdayim doktor genelde 37 haftadan sonra yapiyor devlette tahminim bir skinti olmadan yapmıyorlar ama özelde çatı normal doğuma musaitmi degilmi diye bakıyor
Btm571 Annelog normal doğum için çatı musaitmi degilmi diye kafa çapına bakıp çatı muayenesi yaptı gayet iyi dedi yani normal doğuma engel değil demek
Btm571 mercimeginanne çok çok kolay geçti agriyanlarin bence tahminim iltihabi olduğundan dolayı acimistir o yüzden fazla kötü düşünmemek lazım ☺️😄