Fulya_ Melenda ben 32. Haftamda yaşadım bir hafta sürdü agrı bıçak saplanması gibiydi yürümede çok zorluk çektim geçti çok şükür ara ara oluyor sadece
Dua35 Melenda merhaba 14 haftadayız 12 haftadan bu yana oluyor hatta doktorada gittim olabilir dedi dayanılmayacak gibi değilse
Helly_3212 Fulya_ aynı bende öyle 32 haftalık benimde. Bana da arada oluyor. Ama oldu mu da canımından can çıkıyor sanki.
Melenda Dua35 dayanilmayacak gibi değil canım ama baskı var gibi hissediyorum oda biraz endiselendirdi
Fulya_ Helly_3212 aynen öyle bugun yine başladı 😥 rabbim yardımcımız olsun çok az bir zamanımız kaldı sağlıcakla alalım kucagımıza 🙏🏻