Merhaba hanımlar ikince kez kürtajdan sonra adetlerim düzensizleşmeye başladı geçen ay doktor söktürücü verdi onu kullandım sonrasında yumurtaların istediği büyüklükte olmadığını söyledi klomen verdi onu kullandım bugün kkntrole gittim 21mm olmuş dedi otrivelle çatlatma iğnesi verdi onu yaptırdım yarın ilişkiye girin çarşamba kontrole gel bakıcam dedi.
şimdi ilk defa bu şekilde denediğim için fazla bilgim yok bu konuda bunu yapıpta sağlıklı gebeliği ilerleyen var mı yada farklı birşey gerekiyor mu benide bilgilendirirseniz çok sevinirim 🤲🏼😘