rabis1510 arkadaşımın başına geldi 37. haftasında, bir kaç gün beklediler sonra aldılar bebeği o süreçte de kaşıntı için ilaç kullandı diye hatırlıyorum. Bebek şu an gayet sağlıklı ama ilk bir kaç hafta hastanede kaldı solunum sıkıntısı oldu tabi bu herkeste olacak diye bir şey yok