miray2015 bugün gittim 6 haftalik gebeyim karından ultrasonda bebek görünmedi 10 gün sonra gel dedi böyle olan varmı
Kelebeginruyasii miray2015 hayırlı olsun rabbim hayırlı sağlıklı nasip etsin inşallah🤲🏼 Evet o şekilde oluyor banada olmuştu 7+2de gittiğimde karından görmüştü doktor canınızı sıkmayın görürsünüz inşallah😘🥰
Berram21 miray2015 benimki geç döllenme canm 5 hafta gittiğimde sadece kese varı bugünde kalp atışını gördük beta değeri doktor baktı canm kese ile uyumlu demişti sadece
Berram21 miray2015 inşallah canm çok iyi anlıyorum seni ben 10 gün uyuyamadm insan telas ediyor hayırlısıyla güzel haberi alırsın inşallah