Merhaba anne adayları ben 6 haftalık hamileyim geçen hafta beta değerim 1416 di bu hafta 877 düşmüş . İlk gebeliğim . Doktorda kese çok küçük sağlıklı bir gebelik olmayabilir dedi sanırım bebeğimi kaybediyorum ☹️ Bu durumu yaşayan varmı ? Hayırlısı ne ise öyle olsun Rabbim böylesini nasip etmiş demekki