Ekinci-ada12 Merhaba anneler bisey sorcm idrar yolu enfeksiyonu olan var mi ne gibi tedavi yöntemleri denediniz nasil gecti ben sanirim enfeksiyon kaptim mesanem agriyor yanma var böbreklerim ağrıyor
Vuslat23 Ekinci-ada12 bende de kasik agrisi geceleri kasilma vs oluyordu akintim vardi dr. Dan gebelik basinda tablet fitil yazdirmistim 3gun kullandim bugun daha iyiyim ama yinede sabah idrar tahlili yaptirdim yarin belli olcak
mavi0811 Ekinci-ada12 tek çaresi su,sıcak ve hijyen kuzum bendede oluyo dikkat etmedigim zamn bol bol su ic sicak ve temiz tut kendini
Buketkucuk Ekinci-ada12 ben hamilelikte şükür ki geçirmedim henüz ama öncesinde geçirmiştim doktor antibiyotik vermişti kullanmıştım geçmişti bol su tüketmek sık idrara çıkmak ve temiz olmak önemli hamileysen eğer ilaç kullanman zor olacağı için mümkün olduğunca su tüketmeni ve temiz olmanı öneririm kuzum geçmiş olsun
hirahamza65 Bendede vardi canim hamile değilken de vardi hamile olduğum halde de oluşuyor ben sürekli gun içerisinde bol bol su içiyorum hamile değilken de sogan kürü uyguluyordum faydasini gördüm
mavi0811 Ekinci-ada12 evet kuzum mesanede kuruluk oldugunda mikroplar cogalir sen bol su içki atasn bide hamilesin sanırm dusuk tehlikesi oluyomus eger cok kotuysen hic bekleme doktora git dr ona gore tedavi uygular mazallah bebegine zarar gelmesin dikkat et🥰
Ekinci-ada12 Buketkucuk teşekkür ederim canım benim evet 19 haftalik hamileyim sivimda fazlaymiş birde bu cıktı