Betul-1994 bu başlık hep tartışma konusu canim hepp , bı kısmı gerekyok diyo bı kısmı var , doktor danış derim bence önemli ben yaptırdım , ne kaybın olacakki devlet ücretsiz yapiyo zaten neden içimde dert kalsın , neden yaptırmak istemiyorlar anlamıyorum bn acikcasi