Arkadaşlar 37+5 haftalık gebeyim benm bebeğin kafa çevresi 2 hafta önde gidiyor kafası sınırı geçmiş ve kilo olarkta iri bir bebek doktorum kendi sancılarını bekleyelim bazı bebekler kanala girince kafası küçülürmüş eğer küçülrse normale devam ederiz ama küçülmezse sezeryana alırız diyor sizce bu mantıklı mı yani bebek kanala girdikten sonra sezeryana dönerse daha kötü olmaz mı çok kararsızım ya ne yapacam