Bi on gün önce bende karpuz aşermiştim. Çok şükür yakınlarda bi manavda vardı eşim hemen aldı ama satan adamda pek bir şey beklemeyin malum Aralık ayı güzel bir karpuz çıkmaz demiş 😄 eşimde iki tane almış belki biri iyi olur diye. Bana göre hayatımda yediğim en güzel karpuzdu ama bembeyazdı😄😄 eşim yeme bir şey olacak dedi ona göre tadı çok kötüymüş ama işte aşerince o kötü karpuz bile ağustos karpuzu gibi geldi bana 😄